tirsdag 3. november 2015

Gjestedesigner:

Scrappeland: gjestedesigner: utfordring!

 

Denne måneden kan du finne meg på Scrappeland! Jeg er nemlig gjestedesigner,

og utfordrer forumets medlemmer til å lage layouter med visse kriterier som jeg

selv vektlegger når jeg scrapper! Her er kriteriene:

*bruk PL kort, det skal være godt synlig på layouten din.

*håndskriften din skal fortelle historien.

*mye tekst/undertitler skal også være med.

 

Her er min inspirasjon til deg:

 

IMG_4215

 

IMG_4219

 

HER finner du utfordringen hos Scrappeland.

Hiv deg på, da vel!!

3 kommentarer:

  1. Knallherlige LOer! Digger de!

    SvarSlett
  2. Så fine!! Fikk lyst til å gjøre PL nå 😉 men får vente til i Norge. ..litt vell sent nå ☺hehe....knall fint!

    SvarSlett
  3. Så fine!! Fikk lyst til å gjøre PL nå 😉 men får vente til i Norge. ..litt vell sent nå ☺hehe....knall fint!

    SvarSlett

Varmende ord: