lørdag 10. januar 2015

Vinter og snø!

 

Papirdesign-DT:

 

JANUAR-utfordring:

Vinter og snø:

 

Kajsa er litt over middels jålete (kan ho ha det fra mor)!

Her har ho pynta seg for en liten desember-gåtur, med paljettlue og kule solbriller.

Jeg syns jo ho er kjempestilig, og

for å vise frem bildet har jeg gjort noe jeg vanligvis ikke gjør:

LILLA?!

 

Utfordringen hos Papirdesign varer til 31.januar, bli med!!

 

Jeg har holdt det litt enkelt, med inspirasjon fra denne scrappedamen.

Jeg liker at lilla faktisk funker her,

og at de enkle pynteelementene harmonerer med hverandre,

og at helheten blir bra. (Helt objektivt, selvsagtSmilefjes som blunker)

 

 

IMG_2535

IMG_2536

Alle de fine lilla arkene er selvsagt fra Papirdesign, sammen med både stickers, button og dotter.

Utenom har jeg printet tekst, hatt litt gesso sammen med en stensil på bassillen og sydd litt her og der.

Håper dere får litt dilla på lilla!

<3

Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Varmende ord: