tirsdag 29. oktober 2013

 

CHIPBOARD ON MY MIND!!

Idag vil jeg vise dere to scrapFX-layouter! Jeg antar at jeg er inhabil, men jeg får liksom ikke nok chipboards,

og har falt ordentlig for mange av de lekkert utskårne finingene…

Denne første layouten er lagd etter et moodboard og en skisse,

begge lagd av medlemmer av det dyktige DT-laget jeg er så heldig å få være en del av<<<<<3

MoodBoardOctober

http://www.scrapfx.com.au/blog/wp-content/uploads/MoodBoardSketch1.jpg

HER finner du ScrapFX-bloggen, og innlegget.

SLIK LØSTE JEG DET:

IMG_0313

På denne layouten har jeg brukt mini-robotene, og chicken wire. Superkule begge to! Roboten har jeg embosset

med Frantage- aged copper. Kult, eller hur?!

***************

 

Den andre layouten er lagd etter inspirasjon fra Project Life oppsett, og jeg har også brukt et PL-kort fra Becky Higgins.

Den utrolig snasne www.iloveyou.com, syns jeg bare er helt fantastisk. Ideene ramler inn i hodet når jeg ser den!

Minifjærene får jeg ikke nok av, og bruker dem med hyppige mellomrom!

Begge chipboardsene har jeg behandlet med chalk egders fra Prima, fargen Tin Can.

IMG_5662

IMG_5663

2 kommentarer:

  1. Så stilig den roboten ble, og jeg tror jeg skal skaffe meg den chalk edgern fra Prima.. Stilig farge. Digger oppsettet på layout to!! Artig å se PL-oppsett på layout. Ha en strålende lørdagskveld.
    Marianne

    SvarSlett
  2. Vilka snygga fräscha layouter! Och snyggt att du använt ramen från Spellbinders! Nu fick jag en idé :) KRam!

    SvarSlett

Varmende ord: