søndag 8. september 2013

 

 

For amazing birthday-girls:

IMG_5631

Blogging går litt tregt om dagen, og oppstart for skolebarn, fritidsaktiviteter osv tar en del tid.. Scrapping går nokså jevnt, men blogginga har ligget litt nede… Vi prøver å komme oss på beina igjen nokså fort;) Forrige helg scrappet jeg hele helga på treff i Kongsberg, og her er et av kortene jeg kokte ihop der:

 

IMG_5632

IMG_5633IMG_5634IMG_5635

Chipboarden er selvsagt ScrapFX, og rosene og blingen er fra Papirdesign.

**

Nyhet: Jeg selger ScrapFX fra min lille Etsy-butikk:

HER.

3 kommentarer:

  1. Fint kort (tag) ?
    Her var det jammen meg noe jeg kjente igjen oxo ;-) (stempel trykket )

    Ha en fortsatt fin søndag

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert kort! Nydelig!

    SvarSlett
  3. NYdelig!! Virkelig inspirerende!!

    SvarSlett

Varmende ord: