mandag 22. april 2013

 

 

Papirdesign-bloghop:

 

For å kickstarte vår og feire vårt DESIGNTEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOG-HOP! Vi håper virkelig at dere har lyst til å komme på besøk hos de ulike Papirdesign-jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne PREMIER! Du har mulighet for å hoppe rundt frem til søndag kl.22.      Vår talentfulle Ulrika har lagd en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE<3

-------

To celebrate spring, and our fantastic DESIGN-TEAM we’re throwing a BLOG-HOP.

Visit the Papirdesign-girls, and get tons of INSPIRATION and a chance to win PRICES!

We’ve all been working on the same sketch, made specially for us by our talented Ulrika.

clip_image002

Slik fungerer hopp’en:

Besøk hver Papirdesign-jente og følg instruksene der. Til slutt kommenterer du på Papirdesign-bloggen om at du har gjennomført runden din, og følger instruksene der for å få sjans til å vinne den helt UTROLIGE premien! Hopp’en varer helt til 17.mai, så husk å sjekk tilbake om nettopp DU har vunnet premie hos en av oss, eller i Papirdesign-bloggen!

Slik ser HOPP-LISTA ut:

Bente Fagerberg

Cathrine Sandvik

Christin Grønnslett

Elisabeth Bakken (me)

Linn Sjåfjell

Lise Seivåg

Marianne Sjøberg

Renate Sarassen

Tanya Privalova

Ulrika Blomfeldt.

Papirdesign.

---

Slik har jeg løst skissa:

IMG_4253

IMG_4255IMG_4257

Dette har jeg brukt:

Jeg har brukt noen av mine favoritter fra Papirdesign: Roser, stjerner og halvperler. Det er sjeldent jeg bruker tekstark som bakgrunn, med arket “Brylllup” passet jo nokså bra her;) Jeg håper dere kan like en litt mer rocka bryllupsside, det kan virkelig jeg etter å ha lagd mange litt mer romantiske.

Her er premien du kan vinne hos meg:

6681_10151594671126133_1200911339_n

-en kommentar er et lodd/leave a comment

-legg deg til som følger er et lodd/become a follower

-Lik Scrap:plassen på Facebook er et lodd./like my page on FB.

--

HAPPY HOPP!

92 kommentarer:

  1. Så flott løsning på skissen!! Er med på hoppen eg, og hopper videre:-)

    SvarSlett
  2. A fine use of the sketch and a fine layout. I'm a followers :-)
    Have a nice day!

    SvarSlett
  3. Så kul LO !!! Digger pilen din på toppen..knallfin detalj :)
    Har lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  4. å så läckert, coolt med pilen.
    Vilken otroligt läcker giveaway, tack för chansen

    SvarSlett
  5. Jätteläcker tolkning av skissen! Underbar giveaway med. :-) *hoppar vidare*

    SvarSlett
  6. wow, en av de kuleste LOene jeg har sett på lenge.
    digger fargene og oppsettet ditt.
    klem pia

    SvarSlett
  7. Nydelig LO. Fin pil da :)

    SvarSlett
  8. I am already a follower! Your work is amazing!!! I just joined your FB group too!!xx

    SvarSlett
  9. WoW! Så uberstilig layout dette var!! Digget fargene som renner nedover og de kule pilene!! Helt knall!! :D

    SvarSlett
  10. WOW! Fantastisk side! Elsker stilen din:-)

    Lagt meg til som følger og "hopper" vidare;-) Og som følger på pinterest;-)

    SvarSlett
  11. Juhu! Den LO virkelig rocker! Utrolig stillig pyntet og den pilen er virkelig prikken over i-en! :)

    SvarSlett
  12. Ooo.. denne var utrolig kul!! Tøft pyntet og herlig farger !:)

    SvarSlett
  13. Utrolig flott lo!
    Pilen var prikken over ien, og jeg hopper videre...

    SvarSlett
  14. Oh wow this is wonderful...the picture is just awesome! I just became a new follower on Bloglovin!

    SvarSlett
  15. wow, utrolig kul bryllupsLO! Har lagt meg til som følger, og hopper videre til nestemann! Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  16. Veldig fin, enig med tekstarket som bakgrunn.

    Lagt meg til som følger, hopper videre..... :)

    SvarSlett
  17. Elisabeth, Denne LO'en må være en av mine favoritter fra deg!
    Så vakker, men kul! Liker godt fargene og bakgrunnen!
    Setter virkelig fokus på bilde, og får det til å "poppe" ut!
    Herlig pynt og artig bilde ;)

    Jeg følger bloggen din ;)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  18. Fantastisk - alt fra pynting til bilde!
    Ha en flott uke :o)

    SvarSlett
  19. Wow, råtøff! Digger den pila!

    SvarSlett
  20. Ha ha, for en kul LO og et fantastisk herlig bilde!! Digger den "rocka" rennende malinga!! Knallstilig pil også! ;)

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  21. Very interesting Layout! I am a follower now.

    SvarSlett
  22. Jeg er også lige blevet følger, det er da et lækkert bryllups LO du har lavet, dette blok hop sender en ind på de dejligste nye blogge som man ikke kendte, skønt. knus morkaren.

    SvarSlett
  23. Härlig LO! Fina färger. Jag är följare och hoppas på tur.

    SvarSlett
  24. I cant tell you haow much I love this layout! It is really cool and the arrow is just amazing!

    SvarSlett
  25. Gorgeous layout, you have made it so beautifully Elisabeth. Lovely Inspiration. Its nice to follow you now on. Hugs Bhawana

    SvarSlett
  26. Dette var en annerledes men kul bryllups-LO! Fine detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  27. Tøft bilde og flott LO! Har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  28. Alltid masse kreativt å finne på bloggen din. Skikkelig tøff LO. Flott blogg hop dere har satt igang :)

    SvarSlett
  29. WOW!! Jepp, you really rock!!! Fantastisk lekker LO, digger stilen din:) Vips, så var jeg din nye følger og tok den likegodt helt ut og liker deg på Facebook!!
    klem

    SvarSlett
  30. Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul - fantastisk å se en bryllupsside som ikke bare er sukkersøt, men romanstisk rocka:)

    SvarSlett
  31. You Rock rett og slett!! Digg digg digger deg!!!!!!! En fantastisk LO som imponerer nok en gang :) Klem

    SvarSlett
  32. Vad vacker LO , gillar allt rinn! Följer numera din blogg och gillar på FB!

    SvarSlett
  33. Original, interesting page! Thank you blog hop for acquaintance!

    SvarSlett
  34. Flott bilde og lagt meg som følger, klem bente:)

    SvarSlett
  35. What a stunning layout! and yes, you do rock!!! Love your page!!

    SvarSlett
  36. Hahaha, må innrømme at jeg lo litt da jeg så LOen din! På en VELDIG positiv måte! For den var morsom, kul og spennende! Er befriende å se en LO fra en så 'viktig' dag, løst på en så herlig måte! Personlig, detaljert og utrolig fortellende! Tusen takk for smilet du ga meg ikveld! Og ikke minst for inspirasjonen! Likte veldig godt fargen som renner ned fra bildet! Lekker liten touch!

    SvarSlett
  37. Wow, amazing page
    the colors are awesome
    xx
    Leila

    SvarSlett
  38. For en morsom og tøff løsning på skissa! Alltid spennende å se de ulike variantene :)
    Jeg har lagt meg til som følger og deltar gjerne på bloghoppen :)
    Klem fra en tidligere PD designer :)

    SvarSlett
  39. Hej!
    Jag vill gärna vara med på denna bloghop - alla ni har ju gjort fantastiska alster!
    Och jag har upptäckt Papirdesign! Undrar om det finns i Sverige; ska kolla.

    Charlotta

    SvarSlett
  40. Tøff og herlig LO!! Har lagt meg til som følger! :)

    SvarSlett
  41. Oh, such an awesome lay-out! It looks so elegant and pretty!

    SvarSlett
  42. Awesome layout with a totally rocking picture!

    SvarSlett
  43. Utrolig kul LO du har laget her! Digger kombinasjonen av bryllupsbilde og den røffe stilen på siden!

    Kjempestilig bloghop også, takk for masse inspirasjon!

    Har lagt meg til som følger, liker siden din på Facebook og kommenterer nå her. :)

    SvarSlett
  44. Så herlig og sprek Lo. Flott løsning av skissa. Er både følger her på bloggen og på FB ;-)

    SvarSlett
  45. Superflott LO !
    Er følger og liker deg på FB :)
    Hopper videre...
    -Helle-

    SvarSlett
  46. Wow, vad fin!
    Jag är följare nu:)

    SvarSlett
  47. A great title for this page, love the paint drips. I'm now a follower :)

    SvarSlett
  48. Stilig med en litt uvanlig bryllups LO :) er allerede følger :)

    SvarSlett
  49. Artig LO, med kjempefine lillafarger! :)

    SvarSlett
  50. Otroligt fint bakgrunds papper, syns att ni rockar....härligt med den rinnande färgen bakom kortet!! Underbara detaljer!! Är nu följare

    SvarSlett
  51. Stilig LO du har laget :) Ny følger er jeg blitt hos deg, og nå hopper jeg videre >>>>>>>>>>
    :)

    SvarSlett
  52. Stilig LO.
    Har lagt meg til som følger og.
    Ser fram til å følge deg videre

    SvarSlett
  53. I am a follower. Nice layout:)

    SvarSlett
  54. Cool page!! LOVE the arrow and paint drips!!

    SvarSlett
  55. Cool! Nice with the arrow! Like it!

    Nu är jag följare och hoppar vidare!

    SvarSlett
  56. Tøff LO til eit tøft bilde :)

    SvarSlett
  57. Fin løsning på skissen, har lagt meg til som følger og hopper videre!

    SvarSlett
  58. oiii for en herlig og kuul LO..

    Har lagt meg til som følger av bloggen din :)

    SvarSlett
  59. Den riktigt Rockar din Lo!!! så nydejlig

    SvarSlett
  60. Lækkert og dramatisk :)
    Jeg følger dig

    SvarSlett
  61. Knallfin LO!Digger den!!
    tar 2 lodd jeg da,for følger og kommentar.Har ikke fb..

    Hoppetihopp...

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  62. Сколько страсти! Стрела Амура пробила оба сердца! Мне нравится!

    SvarSlett
  63. For en herlig Lo, tøff og uventet.
    Har lagt meg til som følger

    SvarSlett
  64. Woo Hoo, I am hoping along love the arrow you created!

    SvarSlett
  65. Nydelig LO og kult bilde.
    Er følger fra før.
    Ønsker deg ei god helg , hopper nå videre :)

    SvarSlett
  66. så flott LO med tøffe detaljer.
    Har lagt meg til som følger her og hopper nå videre :)

    SvarSlett
  67. For en flott LO i nydelige farger og masse fine detajer! Har allerede fulgt deg ei stundt og fått masse fin inspirasjon! Krysser fingrene for den fine candyen din og hopper videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  68. Tøff lo! Artig å ha se bryllup side som ikke er så sukker søt;)
    Er følger både her og der;)
    Ha en fin fin lørdags kveld:)

    SvarSlett
  69. Artig å se en annen utgave av en bryllups-LO. Skikkelig rock`a!

    SvarSlett
  70. Her har du virkelig fått til å lage pynt som står i stil til bildet. Det gnistrer! :-) Knalltøft!

    SvarSlett
  71. Wow for ein stiiilig Lo. Artig med den pila du har brukt.Moro å sjå ein litt
    annen utgave av ein bryllups Lo. Legger meg til som følger.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  72. Skikkelig kult løsning på skissa!!! Nå følger jeg deg

    SvarSlett
  73. Liker det litt rocka. :)
    Prøver å følge deg, men finner ikke knappen her på ipad.
    Har likt siden din på fb da. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror jeg fikk det til tilslutt. :-)

      Slett
  74. Så rått bilde du scrappet!

    Jeg la meg til som følger av bloggen din, liker fb-siden og nå skal jeg hoppe videre :)
    Si fra når neste treff for bygdescrappen er - jeg må få kommet igang med treff i midt-fylket! (snøklokka på scrapping.no)

    SvarSlett
  75. Kjempetøff løsning på oppgaven :) Veldig bra! Jeg har lagt meg til som følger! Og gleder meg til å titte innom igjen :)

    SvarSlett
  76. Hei.Kjempenydelig LO! Morsomt å se nye blogger, og bli inspirert! Er nå følger, og hopper videre:)

    SvarSlett
  77. Heihei Elisabeth :) Inne og hopper :P Den lo`n så jeg inne på scrapping.no.. den er kjempelekker.. herlig pynting og synes det bildet er så bra, med en passende tekst :) Takk for inspirasjon.. hopp hopp :)

    SvarSlett
  78. Knallstilig LO! Digger bildet og den lekne siden din!
    Masse herlig i bloggen din, la meg til som følger jeg :-)

    Klem Stine

    SvarSlett
    Svar
    1. Og jeg liker siden din på facebook ;-)

      Slett
  79. Cool layout :) Vilken vacker klänning du har på fotot!

    Piglet
    http://pysselsystrarna.se

    SvarSlett

Varmende ord: