søndag 10. mars 2013

 

Suss-nuss:

IMG_4090

Jeg tror jeg elsker denne deilige teal-fargen, og de fargerike arkene fra Glitz! Jeg syns ikke jeg trengte mer enn bare dette ene arket, sammen med en papirpose, dusty attic chipboard, osteklut, paste og litt stæsj.Stæsjinga er jo det gøye, så her har jeg brukt blomster fra Nille, Petaloo og Papirdesign, knapper, ugle (smykkeanheng), binders og magic monday buttion. Bokstavene er fra MM og Prima.. Fjæren er jeg usikker på hvor kommer fra, siden jeg har stjælt den av en Bygdescrapp’er;) Her kommer flere bilder:

IMG_4091

IMG_4092

IMG_4093

Ha en fin uke, scrappere!

Kamera

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO, det hjertet var jo bare sååå fint! :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert! Det arket står virkelig godt alene, viktig å ikke drukne slike lekre ting... Men det toppet seg virkelig med den lekre chipboarden! Den hadde jeg sååå sansen for. Og herlige bilder! Nydelig LO!!

    SvarSlett
  3. Nydelig! Flotte farger, flott stensilbruk og lekkert pyntet!
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  4. jupp, enig med du at fargebruken her er eksepsjonell....og sååå koselig det ser ut til å være på bygdescrappen da....tenker nok dere kosere dere møøøøe....

    ha ei fin fin uke du og dine

    SvarSlett
  5. Oooooi denne var lekker; nydelige farger og mye kult stæsj :-)

    SvarSlett
  6. This page is AMAZING!!!!! LOOOOVE the design!

    SvarSlett

Varmende ord: