torsdag 12. juli 2012

Nook-kit:july!

 

Denne månedens kit dumpet ned i postkassa mi i går, og jeg

måtte kjapt gi meg i kast med det hele.

Jeg har egentlig lyst til å bare lage mer med det,

men Korfu står på menyen den neste uka,

så jeg får smøre meg med tålmod til jeg er hjemme igjen.

Her er siden som blei til:

 

IMG_2734

Kitet  består av MME-papir og stæsj fra Jillibean-soup *love*.

Det eneste som ikke er fra kitet er Thickersene og klistermerkene.

Egentlig er kitet ikke “helt meg”. Men det er så deilig å bli inspirert av hva andre

Nook’ere lager med det, og dermed utfordre seg selv litt!

Me like:

 

IMG_2736 IMG_2737

U like?

7 kommentarer:

  1. Lekker og tøff LO, så herlige bilder.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så kul LO dette var! herlig kombinasjon av farger og bilder synes jeg!

    SvarSlett
  3. Great layout! love the gesso and stitching.

    SvarSlett
  4. Digger!!! Denne var kjempekul!!:)

    God ferie:)

    SvarSlett

Varmende ord: