fredag 22. juni 2012

 

 

Helt 17.mai, eller…?

 

palette #109 (and sketch)

17.mai-sider synes jeg er pyton å lage egentlig. Jeg har pleid å føle meg bundet opp av fargene våre.

Men, filosofien min er: Føl deg fri:gjør som DU vil!! Det har jeg gjort her!

Jeg har bruk en skisse fra TCR, som både fra utfordrende og morsom å jobbe med.

Sluttproduktet syns jeg blei lekent og stilig (jenta har selvtillit..;))

Jeg har brukt mye rester, bl.a fra scenic route, Melissa Frances, litt tape og blomster fra både Prima,

Petaloo og Kina(e-bay:på en måte). Thickers, Jenny Bowlinstickers og håndskrift er selvsagte saker.

Maling, mist og mere maling topper stilen!

Hope u like!!

 

IMG_2161 IMG_2162

IMG_2163 IMG_2164

******************************************************************************************

4 kommentarer:

  1. Lekker 17.mai LO og veldig lurt å ikke henge seg opp i de tradisjonelle 17.mai fargene :) De bildene er et slit å scrappe når man låser seg til rødt, hvitt og blått!
    Ha ei super helg :D

    SvarSlett
  2. SO AWESOME! And I LOVE your photos ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  3. En nydelig LO.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Få kan leke som deg! Kjempeflott LO :)

    SvarSlett

Varmende ord: