onsdag 11. april 2012

Pip-pip:premie!

Da er det endelig tid for å trekke en vinner av utfordringen.
Det kom inn så mange fine bidrag, og jeg
må bare få vise frem spesielt ett, som jeg
syns var utrolig lekkert!!

May Britt la inn sin link, og be amazed!!
Lekkert, eller hva?! Send meg adressen din, så sender jeg deg
en liten oppmerksomhet:
IMG_1441

Så over til trekning av premien, som er denne flotte
masken fra TWC. Jeg elsker dem!!

TCW185 Birds
Ta-ta-ta-tam
.
.
.
.

Send meg adresse, damer, så kommer det litt oppmerksomhet i posten til dere:)
(((((((Utenom det deler jeg ut scrappekjærlighet til alle)))))))

1 kommentar:

  1. Ooioi, så gøy :-)
    Kjempe kjekt å bli trukket ut som vinner av pip-pip utfordringen din.
    Jeg gleder meg til å teste ut den masken.
    Ha en flott helg.
    Ps.Epost med navn/adresse er nettopp sendt.

    SvarSlett

Varmende ord: